:-(

idag skulle jag skriva en lång och fin blogg med bilder från mina senaste eskapader men nu kan jag inte lägga in bilderna i det jag ska skriva så nu blir jag bara sur. Jag som skulle ha uppdaterat denna blogg för över en vecka sedan men då strulade det sig eftersom jag inte hittade digitalkamerorna med mina bilder i. Nu har jag äntligen hittat kamerorna och lagt in bilderna i datorn och sedan vidare i bloggsaken så att jag skall kunna använda dem här, men då funkar det inte iaf. Gah!! Jag blir SUR!!!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

som jag har väntat! ska skicka ett bre och klaga på bloggmupparna. ge mig alicias bilder, NU!

Postat av: Mads

SKAM!
Det är det jag säger. :D

2006-04-24 @ 18:42:32
URL: http://mads.blogg.se
Postat av: Line

Darling darling!
Nu har jag kommit till insikt för trehundratjugofjärde gången, och ska börja uppdatera min blogg. Lite oftare. Nu har jag kollat in din också. Så kan vi bli värsta internetkompisar.
Lööv!

2006-05-02 @ 09:11:51
URL: http://linejanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback