23:59

Just nu sitter jag ihopkrupen på Linnéas säng medan hon springer runt och packar lite saker. Hon är hemma på snabbvisit från Köln och det är en sån befriande känsla att få träffa någon som inte är Anders, Mamma eller Pappa - men som ändå känner mig för den jag är. Inte för att det är något som helst fel på dem men det kan ibland bli lite för mycket av det goda på många sätt och vis. Idag har jag varit otroligt trött men jobbet mellan kl 14 - 18 idag fick mig att skärpa till mig något. Sedan blev det hemfärd för att äta och sedan bilfärd 400 meter till barndomsvännen. Här har jag fått äta kaviarmacka, druckit ramlösa och rapat. Mycket samtal och en och annan tår kom det också.. Då från mig såklart. Hur skulle jag kunna undvika?
Linnéa har köpt sig en fin och superliten mp3 från Creative. Den är typ 3x6x1 cm. pyttis.

Nu ska jag alldeles strax vandra hemåt. Jag tog med mig pappas megastora golfparaply om det skulle regna på mig när jag skulle gå hem. Jag tycker om att gå under det för det är 130 cm i diameter! Det är säkert bra att slå dumma folk med också. Jag ska sticka dem! piow! piow!

Tack och godnatt alla fina. Och grattis igen till Sofia som fylde 20 år idag, söndag.. wiiee :)

Kommentarer
Postat av: Mr Superstrong Guy

piow piow!

Anders, Mamma och Pappa är VERKLIGEN inte att förringa. Speciellt den där Anders. Han är en pärla. Och dessutom stark och stilig. Åhh shit, vad snygg han är asså! Det är så att man nästan storknar när man ser han på stan. Oh yeah!

2006-08-28 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback