mess around

Nu ser jag på filmen Ray. Jag har ett den förut men det var ett tag sedan. Den är bra. Jag gillar filmer som baseras på det verkliga livet. Det är fasinerande att se vad människor kan åstadkomma. Sara är nere i förrådet och leker. Hon är rolig min lilla katt.
Jag börjar att bli hungrig igen. Borde äta men febern gör det svårt. Något måste jag såsmåningom stoppa i mig..

Jag har bestämt mig för att beställa de sakerna på cdon som jag skrev om tidigare idag. Jag vill hemskt gärna ha dem. Jag jobbar in pengarna. Dessutom, vad är pengar mot musikaliska upplevelser? : )

Sofia, jag läste i din blogg att du fått jobb. Det glädjer mig jättemycket! Låter även som ett passande ställe för dig! Är det en liten mysig butik? Kommer det in roliga folk? Hoppas inte att endel av kunderna är som på mitt jobb bara, hihi!

Idag kommer bli en vacker och bra dag!


                                          


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, jo det går ganska bra att få jobb när man väl börjar leta (so up yours, mamma o pappa ;)). Det är en jättemysig, famlijeägd affär med massa spel och lite mer "gammeldags" gosedjur o kort utöver konstgrejerna. Jag väntar bara på att alla söta killar som går på konsthögskolan här ska komma in och köpa sina grejer inför hösten. ;)

Ett skivtips: om du är inne på typ the Kooks skulle jag rekomendera Islands (ungefär hundra gånger bättre än det mesta inom indie...ingen brittisk accent tyvärr men...) Kom online nån gång så skickar jag över skivan till dig!

Hoppas du mår bättre snart! Nu måste jag iväg till Sainsbury's o köpa toapapper.

Massa kramar!

Postat av: Mads

AW. Sara! Lika söt som dig, eller bara nästan ;) haha.

2006-08-05 @ 14:36:30
URL: http://mads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback