morgonens funderingar


Nu har jag plockat upp alla kundreservationer och de flesta egenvårdsprodukterna. Det har gått väldigt bra. Det är skönt när det är lagom med saker att göra, iaf nu. Hade som vanligt ont i magen när jag vaknade imorse men jag har klarat av att jobba bort det så sakta nu när jag gått runt och plockat. Känslorna är inte lika intensiva idag som de varit föregående dagar och det känns bra. Verkar som att jag lugnade mig något efter att ha träffat Anders igår. Jag mår som bäst när jag är med honom och då känner jag ej efter. Det är skönt. Han är bra och rolig för mig. Nu kommer det folk så jag måste börja jobba igen.

Idag kommer bli bra! : ) 

Kommentarer
Postat av: Susanna

mina ögon är mycket bättre. Tack för din omtanke, den innehöll med största säkerhet mycket läkekraft!Nu ska jag gå och tillsyna en tant :) ses snart? Kram då!

2006-08-10 @ 10:19:54
Postat av: Sofia

Så himla bra att det känns bättre för dig idag! :)

Massa kramar

Postat av: Susanna

lätt vi hinner! jag har ett schlappt schema till veckan! slutar tolv tisdag dag och börjar 16 onsdag och torsdag, ledig hela måndag. Så ngn gång kanske det passar damen?

2006-08-12 @ 09:51:06
URL: http://sidekicked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback