NÄR JAG BEHÖVER DET SOM MEST

JAG FICK NÅGRA ORD FRÅN SOFIA.. HON ÄR MIN STJÄRNA.

Här kommer ett litet utdrag ur en sång:

"You've thrown yourself
Into the flames 'cause you're covered in cold
But these are your friends
They give out a nice warm glow

What have you done? You're cutting your cord
You're floating in space
But these are your friends
They'll be your star-map home

Everybody needs some help sometimes"

Adem, These Are Your Friends


Tänker på dig jättemycket!

Kramar, din vän.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

NU VILL JAG INTE GRÅTA MER. NU VILL JAG BARA FÖRSTÅ. OCH FIXA.

Kommentarer
Postat av: Sofia

:)

Jag ska skicka låten till dig, men han är så vemodig att det får vem som helst att gråta. Fast på ett fint sätt...

KÄRLEK

Postat av: Madeleine

du är alltid välkommen att ringa.
whenever you need it.

bara så du vet det.

många kramar

2006-08-09 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback