(jul)stök överallt.

I söndags insåg jag att det var dags att städa mitt rum. Då hade det inte blivit omhändertaget på en ca 4-5 veckor av diverse anledningar. Det är inte det att jag är ohygienisk, bara det att jag inte plockar bort efter mig som jag ska. Jag skyller på brist av förvaringsställen i samband med alldeles för mycket saker + att någon nästan aldrig besöker mig(vilket då inte ger mig någon "behov" att att städa).
I full färd med städningen i söndags så tyckte jag att jag skulle tvätta mitt madrassöverdag, vilket resulterade i att jag har fått tillbringa de två senaste nätterna i gästummet.
Städningen tog en 2 dagars paus men idag var jag back on track igen. Jag har slängt mycket saker  och plockat, men ändå ser det fortfarande ut som det i nuläget gör (bilden). Haha, då kanske ni kan föreställa er hur det såg ut när det var som värst?
En julklapp fångades på bild också.. hm.. vem kan den vara till tro? : )
På bordet ligger en hel hög med språkresekataloger som jag vill ha kvar, men vart ska de förvaras? Mamma lär inte bli glad om jag bara "slänger in det" i förrådet. Något får jag fixa.. Kanske orkar jag rensa den där vänstergarderoben som jag har.. Visst skulle ni bli imponerade av mig, Sofia och Anders? Hihi, jag kanske tom kan SLÄNGA lite saker därifrån.. Nåväl, det kanske var att gå lite väl långt...
Ikväll skall iaf alla kläder som ligger framme vara inne i garderoben, madrassöverdraget på sin plats och lite färre damråttor i hörnen. Jag hoppas på att möblera om också till helgen. Jag har en plan..



Stackars min älskling, han är sjuk nu. Hoppas dock att han mår mycket mycket bättre imorgon och att han orkar komma till mig på fredag. Det vore mysigt! Vi kanske ska möblera om då och även gå ut och äta för att fira min godkända tenta, om vi orkar, hihi! : )

Jag gillar mina röda/rosa t-shirts! ^_^



Tillsist: M.Ward - Chinese Translation (låten och videon är det gulligaste och vackraste på länge)
http://www.myspace.com/mward

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den där vänstergarderoben asså :P det gömmer sig säkert en massa spännade saker där inne. Jag antar att påsen med pengar fortfarande ligger kvar? höhö

Postat av: Johnny Drama

Bra att du reppar min låt babe!

2006-12-07 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback