runt, runt, runt.


Varför måste jag alltid komplicera saker och ting? Vrida och vända på allt till sista blodsdroppen.. typ.
Analyser och tankar, runt, runt, runt, hit och dit - alltid. Det slutar aldrig. "Varför? Vad betyder det? Varför är det så?"
Ibland är jag så skör att jag blir rädd för mig själv.  Medvetenheten bör kunna hjälpa mig, om jag lär mig att handskas med den. Självklart skall dock medveten också analyseras. Det är så mycket processer..
Ibland känner jag att jag lever mer i mitt huvud än ute i "verkligheten" och den fysiska världen. 
Det oroar mig så mycket att det gör ont. Sedan kommer avundsjukan, och den bemästrar mig mer än vad jag någonsin trott. 
Än är dock inte slaget äver, och jag är långtifrån besegrad. 

Kom an bara! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kommer prata tills våra stämmband skrumpnar när jag kommer hem. Det känns som om vi båda har en del att ventilera. Hoppas du vill ta dig tid och hålla min hand under resan genom mitt huvud, för jag vill hålla din hand när vi utforskar ditt.

Det finns så mycket som bara kan sägas när vi sitter bredvid varandra.
Snart så... :)
Kramar vännen

Postat av: Anders

Vad är det du funderar på nu babe?

2006-12-18 @ 15:19:29
URL: http://hanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback