ödets ironi.

Strax efter att jag publicerat mitt blogg inlägg igår så kom min chef och så: "Jo, det var ju till veckan..."

Det villes att jag skulle jobba mån, ons, tors och fre - utöver tisdag och lördag som jag redan skulle jobba.
Jag kände bara "Näe, jag vill i n t e." Jag var lovad att detta var sista veckan innan sommarjobb. Dessutom så blev jag tillsagd att eftersom jag skulle få jobba så mycket nu i vår så skulle jag inte räkna med att det alls skulle bli så många veckor i sommar - det blev 4. Plus två st på sjukhusapoteket. Jag lyckades åtminstonde reducera jobbandet till kl 15-20 på måndag och kl 10-15 på onsdag. (Plus tis och lördag)  
Det har inte alls blivit som jag planerat men det får lov att bli bra ändå. Anders har iaf lovat att följa med mig till Malmö och Köpenhamn så att jag får komma iväg och göra något roligt :) <3

Nu skall jag kolla vad som har hänt med min mobil. Den har sms-tjutat 6 ggr nu på 10 min och jag undrar om jag är oerhört eftertraktad eller om någons mobil har fått krupp.

See you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback