oläge

Jag har blivit sjuk. Ont i huvudet, halsen, har ingen röst, ingen aptit, snuvig.. Ja, sådär grötigt som det brukar kännas när man åkt på en riktigt förkylning. Det är oftast aldrig läge att vara sjuk. Men nu är det nästan den mest olägligaste av alla olägen.
Sofia är hemma bara en vecka framåt, solen har äntligen börjat att värma oss, idag skulle jag även på massage för mina dumma axlar, fotbolls-VM hägrar och detta var/är mina först lediga dagar på väldigt många veckor. Dessutom så tar min kusin studenten imorgon. Så går jag och blir sjuk mitt i allt. Buhu.
Anders känner sig också hängig. Han var förkyld när han kom hem från New York och det har inte släppt ännu. Måste pussar smittas? 
Anders kan dock bara beskyllas delvis för mitt insjuknande för jag kände mig hängig redan innan han kom hem.

Nu skall jag häva i min några liter vatten. Jag återkommer.

Ps. Lycka till på tentan idag också Madde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback