resfeber

Nu är jag nyss hemkommen från Malmö-Köpenhamn där jag varit mån-fre med min älskade Babe.
Tågresan hem var väldigt slitsam och just nu mår jag väldigt illa och det känns som att jag fortfarande sitter på ett tåg. Dessutom känns det endera som att hela rummet snurrar eller att det är jag som snurrar.. Jag får inte riktigt grepp om det. Det ska bli riktigt skönt att sova inatt.

Jag har haft det underbart roligt och jag återkommer med lite bilder från våra strapatser längre fram! (när min hjärna börjat fungera normalt igen)

Jag vill även passa på att berätta att nu har jag och Anders varit ihop i ett halvår och 2 dagar! <3 wiiee


Kommentarer
Postat av: Kitched Cobb eller nåt

Mmm, vi är så duktiga på att vara ihop :)

2006-07-02 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback