Grattis till mig!! :)


hihi. 20 år och jag lyckades blåsa ut 19 st av ljusen på tårtan. (ajaj - det kommer ju bli svårare för varje år nu)


Nu är alla presenter öppnade, tårtan äten och sockerkicken överlevd. Anders åkte här ifrån för ca 1 h sedan och jag har från dess fram tills nu lyssnat på en skiva som han bränt ihop till mig. Låtarna var så vackra att jag fällde en tår redan efter 2 min.. När Håkan sjöng "jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag" i låt tre så var jag borta.. Idag insåg jag ännu mer hur mycket han betyder för mig och hur otroligt mycket jag tycker om honom. Jag trodde att jag redan hade förstått omfattningen av hans entré i mitt liv, men jag har en känsla av att det här bara är början..   

Allt som allt är jag extremt glad åt allt som inträffat denna dag. Mamma och Pappa är så söta och gav min fina och roliga presenter. Jag undrar hur jag kommer att klara av att sköta blommorna bara.. Det enda jag skulle kunna kalla negativt i denna symboliska dag av frihet och att jag nu, enligt Sofia, är vuxen var den gamla mannen på apoteket idag som kallade mig för en skolungdom. Han skulle bara veta. Hehe.


Tack till alla som grattat mig och gjort denna dag till vad den blev!! I feel your love.

Tack Rebecka, Emma, Susanna, Inga, Sven och Vanja för korten! <3 (mads och sofia - jag vet att ert kommer - jag väntar tålmodigt!)
Tack Line, Ewy och Sven för samtalen! <3

Nu blev det som ett litet tacktal här.. Nåväl. Jag skall absolut inte bli långrandig (höhö)

Iaf.. Nu skall jag kanske äta lite mer tårta och sedan sova. Thank you and good night.
 


Kommentarer
Postat av: Beyablade!

Min kärlek till dig en enormt extremt omfattande den också! :)

2006-03-22 @ 15:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback