hon som alltid finns.

den bästa

Vissa saker går aldrig att få tillbaka. Andra stannar hos en för alltid. Så är det med min vän Sofia. Hon är, utan tvekan, halva mig. Just nu är saknade efter henne enorm. Jag är så oerhört lycklig över att få ha en så fantastisk bästa vän. Att jag desutom har täffat min största kärlek Anders och att Madeleine och jag hittat tillbaka till varandra känns på något sätt som en befrielse. En befrielse från något som annars kunde ha varit något riktigt tungt att bära.

Jag längtar till våren och jag ser med spänning fram emot vad den och sommaren har att erbjuda. England? London? Paris? Skåne med Anders? (ja älskling, vi ska lära oss att tanka)  Även hösten ser just nu spännande ut!

Nu behöver jag sömn men samtalet med Sofia ikväll triggade igång förträngda tankar. Tack!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

:)

Kommentarer överflödiga

xxx

Postat av: Mads

Sofia har rätt.
Jag är glad för att vi är vänner.
Två själar - ibland en tanke.
Det är något jag värdesätter.


Nu ska jag också sova.
No more fredagsdiabetiker!

2006-03-20 @ 01:03:20
URL: http://mads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback