wiiee

Hej hopp alla som väntat!

Nu är jag äntligen tillbaka i bloggvärlden. Det har bråkat mycket med mig men idag verkar det funka.

Solen och värmen har ju tillslut kommit till Karlstad och jag bara njuter! :) Jag är (pepper, peppar, ta i trä!) väldigt väldigt nöjd med min tillvaro just nu. Solen skiner fint, det är precis lagom varmt, Sofia har precis berättat att hon kommer hem den 3:e juni (jag kommer att räkna dagarna), jag och Anders har det så underbart bra och jag är mer kär än någonsin.. :D

- Dessutom så har Red Hot Chili Peppers släpp sitt nya album och JAG ÄLSKAR DET!!!!!!!! Tack snälla snälla CDON som såg till att jag fick det redan på releasedagen!

Madeleine ringde mig dessutom igår och det var en glad överraskning. <3

Så det enda jag skulle vilja ha mer av nu är umgänge med Madeleine och Susanna, träningsmotivation, sömn och samtal med Sofia. Men det är lite svårt iom att jag jobbar och så nästan varje dag nu.. Sedan i måndags så har jag jobbat 7 dagar i rad och skall nu jobba 5 dagar i rad. Sedan är jag ledig hela lördag, söndag och måndag så helgen är efterlängtad!! :) Jag förstår dock inte hur man skall hinna med att ha ett liv när man skall börja ha ett heltidsjobb på r i k t i g t? Det gäller att hitta något som är varierande och riktigt riktigt roligt! Det borde inte vara något problem ;)

Nu skall jag prata lite med Sofia sen skall jag ringa Babe!

Puss alla sötisar! Ha det fint nu i värmen och ät mycket glass!! 

Ps. Jag kommer att lägga upp ett mer "uppdaterande" inlägg med lite bilder och så från den senaste månaden då jag varit så tyst, men håll tillgodo så länge!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Mer umgänge i solen blir! mm glass och picknick. prrr

Postat av: Sofia

Åh...hemma, inga exams, en trädgård att kliva ut i, en cykel att cykla bort till skutberget på, med en picknickkorg såklart, en uteserverning med vingliga stolar... :) Och regnar det kan vi göra det vi alltid gjort: mat, film, godis från Bogart (svenskt plockgodis alltså - mmm). Hjälp! Jag låter ju nästan nostalgisk!! Snälla, rädda mig! Påminn mig om varför jag lämnade det gudförgätna landet i första taget? Jag glömmer så lätt bort det på sommaren...
Peace

2006-05-08 @ 22:06:59
URL: http://bristollegal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback