distraction

Störiga medelålders kvinnfolk som sitter två vid en dator(den brevid mig) och kollar efter "swimwear" från England. Dessutom pratar de skånska, högt. My god. Det kommer mer av dem och de är överallt.
Alla människor har sin plats.. lalalalala...
Jag som kom igång så bra med mitt analyserande av American History X. Ingroups, outgroups, attraktivitetsteorier..

"kvinna1: oj, vad billig den var!
kvinna2: vad multiplicerar du det med?
kvinna1: med 15
kvinna 2: vad blir det då?
kvinna1: det blir runt 500 kr.
kvinna2: jaha, men om du multiplicerar med 8 då? dollar?
kvinna1: Jo... men det är ju pund.."

Min ipod får bli min räddning.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe ignorance is bliss

Postat av: Anders...Babe...Hanu.

Till Köttben: Hur ska jag kunna förklara för dig, när jag inte har nånstans att vända mig? Blir ju lite konstigt att jag ska svara dig i någon annan persons blogg. Problemet är hur som helst att varken jag, Alicia eller Sussana vet vem du är. Därmed är det olustigt att du kallar dig för "Alicias köttben".
Förhoppningsvis är allt ett stort missförstånd. I annat fall så får du helt enkelt sluta.

2006-11-23 @ 17:14:42
URL: http://hanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback