handlahandlahandlahandla

Igår provade jag de jättefina stövlarna med kilklack som jag har tittat på i flera veckor nu. De passade. Åh, så fina de är! Men är det verkligen jag? Skulle JAG gå runt i dem? Vad ska jag ha på mig till dem? De kostar dessutom 1.200 kr så det är inte direkt så att jag "bara" kan köpa dem heller..

Ojoj..

Dessutom fick jag nya Elle idag och den var full av inspiration! Bla. på julklappsfronten.. Har kommit på ytterligare tre julklappar till Sofia, två till Anders, tusen till mig själv (nej, inte riktigt..), och eventuellt potentiella till Mamma & Pappa, Lena & Håkan, och Perra & Camila.. Men vad svårt det är! Hittar mycket roligt på internet, men jag är något tveksam till att köpa saker till andra på internet. Jag vill kunna se och känna på sakerna. Så att jag vet att de är bra och inte sjabbiga på något sätt.. Men de är ju himlans fina på bilderna..

Jag blir förvirrad.
 
Dessutom så har jag god lust att köpa att som finns i Panduro Hobby-butiken och sänga in mig någonstans med folk och låta kreativiteten flöda. Men oj vad pyssling är dyrt.. Jag hoppas att jag någongång har jättemycket pysselpengar. Att ha pysselpengar och roliga barn vid sin sida vore det ultimata, någongång, kanske. Jag ska inte bli en sån mamma som säger åt sina barn att sluta leka med limmet. Att dra av torkat lim från sina fingrar måste väl vara något av det roligaste som finns? Iiih. Jag tänker göra det med dem. Man skulle ha ett pyssel/lekrum av något slag... Som är jättefärgglatt och roligt!  

Nu ska jag äta. Sedan ska jag gruparbeta mig med the punks med ett grupparbete som går ut på att gå ut i samhället och bryta emot normer. Tjihoo!




på tal om mat...

Hur snygg blir inte maten med den här pastan?
Zetas nya Spaghetti Neri.
Vart den svarta färgen kommer ifrån? Bläck, från bläckfiskar.


pasta

Kommentarer
Postat av: Madeleine

undrar om den smakar konstigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback