jag är lycklig hela långa veckan ut!


Nu har jag överlevt ännu en av mina feberattacker, även om det blev sjukhusvistelse den här gången. Det vara bara för att de skulle få titta på mig när jag mådde dåligt. Så att även de fick uppleva min sjukdom fysiskt. Nu ska jag prova kortison och se om det hjälper. Sjukdomen som de tror att jag har heter PFAPA -Periodisk feber aftös stomatit, faryngit och adenit. Vet inte om ni blir något klokare på det..
I alla fall så har de fått lyckade resultat vid borttagning av halsmandlarna på några studerade barn som också haft denna sjukdom. Så det kanske blir nästa steg för mig. Jag förlorar ju inget på att prova i alla fall. Vi får se hur allt utvecklar sig...
 
Självfallet så blev jag sjuk sex dagar innan tentan och det blev ungefär 2 st genomläsningar av mina anteckningar på den tiden. Så mina förväntningar på mig själv att prastera bra på tentan var väl lika med noll. Dock upplevde jag mig förvånnsvärt lugn. Jag kände att det som händer händer och klarar jag det inte den här gången så kommer det ett omprov, mer är det inte.
Döm då av min förvåning att JAG TROR ATT JAG KLARADE AV TENTAN!! : ) Hihi, det var längesedan som jag var så otroligt lycklig över mig själv som jag var ca kl 12.30 i tisdags. Jag svarade på alla frågor (även om jag vet att jag inte kunde alla svaren), men det var många frågor som jag visste att jag kunde också! Det är bara svårt att veta vad de vill att man ska skriva. Skrev jag fö mycket/lite? osv.. Det bästa är dock att det kändes BRA! Är det här inte en klarad tenta så vet jag inte vad jag gör. (Undrar när jag får reda på resultatet?) Hihi, wiiee. 

Nu börjar så sakteliga julkänslorna att sprida sig i kroppen min.. Jag gillar den här tiden på året. När jag liksom accepterat att det är mörkt och kallt och att det är okej i alla fall. Då brukar jag må riktigt riktigt bra. Det är ungefär som när man känner att våren börjar att komma, fast tvärtom, och en helt annan sorts acceptans :)
Jag vet inte rikgit om det är lite tidigt att börja kolla på julklappar. Det kan ju komma in (ännu)roligare grejer snart. Då kanske jag måste köpa dem med, även om jag redna köpt nu.. Så det mest skonsamma för min ekonomi vore att avvakta lite, lite. Kunde dock inte riktigt hålla mig idag så årets första julklapp är inhandlad! Den lyckliga är Sofia ^_^ Det finns även uttittade julklappar till Madde, Suss, Babe och Rebecka. Eventuellt också Line. (Kommer du hem till jul Linnéa?) 
På tal om julklappar så är det även Fars Dag på söndag den 12 november. Baka kaka? 
Jag har även börjat att fundera ut lite egna julklappsönskningar. Det är dock svårt..
Vad behöver jag? vs. Vad vill jag ha?  

De här sakerna gillar jag jättemycket:

                                

59647-6959647-68

De tror jag att jag både behöver och vill ha, hihi :)

Om ni vill kolla in lite mer roliga saker så rekomenderar jag www.favoritsaker.se och/eller www.bluebox.se

Take care beloved ones!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JA, klart jag kommer hem till jul! :D
lust att ta en fika do? du är bjuden po glögg och pepparkakor hemma hos mig. även fast jag inte ens vet om det kommer finnas ens en av de tvo sakerna ;)

just nu sitter jag hemma hos philip och han spelar gitarr för omväxlings skull ^^ imorrn ska vi nog träffa alla vora närmare vänner och dansa och ha det roligt ^^

hoppas du har det bra i kd och att du läser dina kommentarer ;*

2006-11-03 @ 22:21:24
Postat av: Sofia

iiih paket :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback