diverse


Jag tycker att Färjestad borde skärpa till sig! 2-5, 3-6, 0-3 de tre senaste matcherna. What's going on guys? Kanske borde jag besöka dem och snacka lite social- och gruppsykologi med dem? Hihi, det vore väl något? Jag kan se rubrikerna: "Psykologistudent räddade Färjestad!" "- Ge henne fri tillgång till LLA i alla lägen!, säger Sammen om deras räddande ängel." Oh well... ^_^

...

Babes dumma basiller: försvinn! Ni ska INTE sjuka ned honom! >_< 

...

+ + + + + till de tre snälla sköterskorna som tog hand om mig idag när kroppen beslöt sig för att svimma efter blodprovstagning idag. (det var ju en intressant upplevelse måste jag erkänna...) 

...

Saul WIlliams! (att jag hade glömt bort honom bland allting(som jag ej lyssnar på) i min iPod?)

...

Psykologitenta is coming up. Perception hit, orala och anala faser dit (allas vår Freud!), coping, deklarativt minne, kongruens, presonliga konstrukt, the big five, Goldberg, Rotter, Eysenk, Pavlov, Weber + tusen andra saker att hålla reda på.
Håller ni tummarna den 31 oktober?

...

Mat! Vilken njutning... : )
 
...

Tv4 morgons reportage om de tre finländarna som spelar i Färjestad denna säsongen. Det gjorde min morgon! hihi.

...

Språkresa vt-07?

...



Kommentarer
Postat av: Susanna

Svimma! vad är det här för fasoner va? (fasoner, fasaner) vännen min. mkt ej nöjt!
jag håller tummarna 31 om du håller 27, deal?

Postat av: Sofia

Oh Saul :) ja, han är då grym! Vad sägs då om lite Roots Manuva och DJ Format kanske?

2006-10-17 @ 10:32:48
URL: http://bristollegal.blogspot.com
Postat av: Madeleine

vet du! ett annat band, jag själv nyss återupptäckt: skunk anansie. shit. jag är helt förlorad i den kvinnans röst

2006-10-17 @ 15:47:03
URL: http://mads.blogg.se
Postat av: Smakes n' bakesen

+++++ till mig på hemkunskapen. Det var mitt bästa lärande någonsin. Oh Yeah!

2006-10-17 @ 17:06:41
URL: http://hanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback