kompromisser

59647-67

Inatt sov jag över hos Anders för att jag skulle komma närmre universitetet för att åka dit och plugga idag. Jag har verkligen inte alls någon lust med att ens sätta min fot utanför den här lägenheten idag. Vädret är grått, grått och ännu lite mer grått - det tom regnar. Men eftersom det är så här jag känner så skall jag iaf lova mig själv att inte svika min handlingsplan. Om ca 3-4 h kommer Anders hem och minst 2,5 h av dessa skall jag ha pluggat, minst. Dessutom ska jag tycka att det är intressant och roligt, annars kan jag lika gärna lägga ned. Jag behöver en spark i ändan.

Here we go..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Life is largely a process of adaption to the circumstances in wich we exist."

- Hans Selye

Kommentarer
Postat av: linnéa

*SPARK I ÄNDAN*

2006-10-07 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback