sökande


Jag har hittat den finaste väggen någonsin! (Utan alla rådjurskranier på då såklart)
Se så otroligt fin och randig den är! hihi. Undrar om det är tapet?
Eller kan man kanske måla det snyggt själv? 
Nnu är lägenhetsletandet i full gång! : )

Kolla även in det fantastiskt vackra badrummet och hissen som ser ut att vara hämtad
ut en Harry Potter bok, eller åtminstonde en helt annan värld. (ser ni korset?)




59647-6459647-6559647-66




Jag fann även roliga fototapeter på
www.photowall.se . Jag fastnade speciellt för en över Paris
 i skymningen/kväll övergår till natt. (http://www.photowall.se/redirect.aspx?item=1129)
Den påminde mig om min längtan till Paris och att resa överhuvudtaget.

Idag har jag haft en väldigt bra dag! Kan jag dessutom förmå mig att läsa några sidor i min psykologibok
så har jag inga som helst påpekanden på min dag.

Att jag och älskling firar 9 månader tillsammans idag blir bara pricken över i! <3

Kommentarer
Postat av: Susanna

HISSEN!!!
BADRUMMET!!!
VÄGGEN!!!
vad kosta? ge mig!

Postat av: linnéa

ska du flytta? jag har nog missat nåt tror jag... eller?

cool vägg :D man kan säkert måla så utan problem. maskeringstejp du vet (fast så lätt är det nog inte att få det rakt iofs...)

2006-09-28 @ 21:08:38
Postat av: Madeleine

hehe. påminner ju nästan om mitt badrum ^^












nånstans i färgen i ena hörnet :D

2006-09-28 @ 22:27:42
URL: http://mads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback