different views


Mina vänner!

Nu har jag mailat blogg.se och frågat dem varför ni inte kan läsa på min blogg utan att markera texten. För såhär ser min blogg ut ifrån min dator. Och jag antar att det inte är vad ni ser? För jag ser ju vad jag skrivit...
Är det fler än Linnéa och Susanna som upplever samma problem? Linnéa och Susann, är det texten i mina inlägg som ni måste markera för att se? Hur ser det ut för er om ni inte gör det? Helt vitt?
Vi ska komma till botten med det här! Puss :*

59647-102

Kommentarer
Postat av: lång och söt lärare

Jag ser allt klart och tydligt. Klart slut

Postat av: Madeleine

underligt, jag har hela tiden sett allt perfekt - i alla fall med den här bakgrunden. både på min och håkans dator.

det var värre med den förra.


kram!

2007-02-07 @ 08:41:23
Postat av: Linnéa

wohoo! perfekt! nu kan jag läsa utan att markera!!

2007-02-08 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback