ett glädjeämne


Mitt älskade Färjestad ligger nu tabelletta i Elitserien 1 poäng före HV71!
Visserligen har HV 2 mindre matcher spelade än Färjestad. Men för närvarande är det iaf Färjestad som är etta. Wiiee!! Jag saknar verkligen hockeyn. Förr snittade jag ju drygt 20 hemmamatcher per säsong (exkl. slutspel). Denna säsongen har jag varit på två matcher. Klart det blir skillnad... Men den 17:e ska jag få äntra LLA igen med Babe och då ska vi se på Färjestad - Modo. Jag tycker att Peter Nordström då kan få toppa sin prestation i lördags där Färjestad slog Luleå med 8-3. Den matchen gjorde Peter Nordström hela 6 (!) poäng! 3 mål + 3 assist. Fem skott, tre mål. Ganska trevlig utdelning.

prrr, jag får gåshud... I love sports. (men inte som Babe för han Ä L S K A R sport, hihi)


59647-101

59647-100
(Per Ledin och Peter Nordström, bild från
Färjestads hemsida)


ps. jag väntar fortfarande på mail...

Kommentarer
Postat av: linnea

roliroli att färjestad leder :D

(inte illa menat, men jag måste fortfarande markera hela texten för att kunna läsa. kanske har jag fel på ögonen...)

2007-02-05 @ 13:53:01
Postat av: Susanna

Per Ledin! vilken man. prrr

jag ser inte heller texten ordentligt utan måste markera den... men det gör inget! är inte direkt ansträngande ;)

oh Färjestad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback