HERREGUD


NU HAR MAILET FRÅN IKEA KOMMIT. PRECIS NU. JAG VÅGAR INTE ÖPPNA DET. JAG ÄR LIVRÄDD.
DESSUTOM SÅ ÄR JAG PÅ JOBBET OCH SITTER I KASSAN. DET GÅR INTE ATT ÖPPNA DET NU. EVENTUELLA KÄNSLOUTSPEL FUNGERAR INTE SÅ BRA IHOP MED MITT KASSAARBETE.
RUBRIKEN ÄR: IKEA KARLSTAD, OCH UTIFRÅN DEN GÅR DET INTE ATT TOLKA SÅ MYCKET.. FAN. HJÄLP. VAD TÄNKTE JAG EGENTLIGEN. ATT J A G SKULLE KLARA AV ATT KOMMA IN PÅ IKEA.
NEJ, USCH... VISSERLIGEN KOM JAG VIDARE TILL DE 700, AV ÖVER 5 000 SÖKANDE.,. MEN NU. GAH.
JAG VET ATT JAG MÅSTE TRO PÅ MIG, OCH DET GÖR JAG.. MEN SHIT, DET ÄR GANSKA SÅ MYCKET SOM STÅR PÅ SPEL FÖR MIG MED HELA DEN HÄR IKEA GREJEN.
HJÄLPHJÄLPHJÄLPHJÄLPHJÄLP. ETT KLICK IFRÅN SVARET... MEN JAG VÅGAR INTE ÖPPNA DET NU. KANSKE VÅGAR NÄR JAG KOMMER HEM FRÅN JOBBET. ELLER SÅ ÅKER JAG TILL BABE IKVÄLL SÅ FÅR HAN LÄSA DET... JAG ÄR SÅ FÖRVIRRAD.

JAG SKA NOG KÖPA MIG EN DYR LOTION PÅ APOTEKET NÄR JAG SLUTAR. SÅ OAVSETT VAD BESKEDET ÄR SÅ KOMMER JAG IAF VARA MJUK.

NU KÄNNER JAG MIG VARM OCH YR, TYPISKT. DUMMA SAKER.
DET ÄR TUR ATT JAG IAF HAR ÄTIT MINA VITAMINER IDAG.
GIV MIG STÖD VÄNNER.

Kommentarer
Postat av: dinky dino

Jag vet att du gärna vill få jobbet, men att spela upp sig så pass mycket kan inte vara bra. Det är ju bara besvikelsen som kan blir större. Men hoppas att det är ett glatt mail!! Och du vet att du förtjänar det!
Jag är öm i mina fötter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback