trallalalaa


Just nu väntar jag på mail.. Ett viktigt mail som kommer att vara oerhört avgörande för min närmsta framtid. De sa att besked skulle komma inom 1-2 veckor, igår var det en vecka.. Jag har kollat min mail säkert 4 ggr varje timme de här två dagarna. Det är inte sunt. Kanske lägger jag för mycket vikt på det...
Fortsätt att hålla de där tummarna vänner!

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...  ... ...

Dessutom så vill jag be om ursäkt till Linnéa för att jag glömde hennes födelsedag som var den 26:e januari.. Det var klantigt av mig. Men.. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGENI EFTERSKOTT LINNÉA!!!


59647-99

Kommentarer
Postat av: linnéa

Tack :*
(gör inget att glömma. huvudsaken är att man kommer ihåg nån gång ;))

2007-02-04 @ 07:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback