BABE, I LIKE YOU.


Jag har hittat en fin t-shirt på sneakersnstuff. Den kanske jag ska köpa mig.
Eller så ska jag bara tänka att jag skulle kunna köpa den, om jag vill..

59647-87

59647-87



Jag är sjuk nu igen, det är så jävla trist. Jag vill verkligen inte mer nu. Det tar så fruktansvärt mycket energi av mig. När jag väl har byggt upp mig och känner att jag är på gång igen, så börjar nästa sjukperiod. Jag funderar mycket på om det är psykologist. Att min kropp automatiskt (med min hjälp) är inställd på detta skeende varje månad. Men jag kan inte för 5 öre identifiera någon som helst vinning på detta beteende. Uppmärksamhet? Ja. Men inte den sorten jag vill ha, medlidande kan jag leva utan. 
Jag kan dock erkänna att jag inte ger mig själv de bästa förutsättningarna för att bli mer motståndskraftig mot min sjukdom heller. Jag skulle behöva så mycket motion. Dessverre lyckas jag inte motivera mig själv, ensam.
Och det är galet hur "en frisk och sund kropp med mindre sjuka" inte blir/är motivation nog.



Den här bilden tog jag på julafton i Lillängen. 
Det är nog den vackraste bild jag tagit.. 

59647-89

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det vr en Tröja med stort T det. mkt vacker.
och en Bild med stort B, poesi.

Postat av: Linnéa

det var en väldigt fin bild :D

sluta vara sjuuuuk :/ kom och hälsa po istället vettja ;D

2007-01-11 @ 21:03:59
Postat av: Jocke Qvarnström

Riktigt fin bild!

2007-01-18 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback