uppladdning



Tänk att få ha en egen lägenhet att inreda! Att få pyssla om någonting som är bara mitt och för mig..
Men för att kunna nå dit så ska jag klara av några utmaningar. Den första är på torsdag. Ni får gärna hålla tummarna för mig! Oj vad jag ska vara bra. Jag ser målet framför mig, nu är jag på upploppet och det är bara att fokusera som in i *******. Jag ska klara av det! Det finns inget annat.

Jag har bestämt vad jag ska ha på mig, det är skönt, så slipper jag tänka på det. Det blir en grön blus från HM, mörkblå Acne jeans och läderskärp. Skor har jag inte bestämt än. Det beror lite på vädret. Eventuellt mina svarta stövlar om pappa kan putsa upp dem fint, annars blir det nog Gram 426 skorna som gäller. Om inte det blir konstigt.. Vi får se!

Anders tycker att jag ska locka mitt hår, men jag vet inte. Jag vill inte bli/känna mig för "stylad", det är risk att jag ger fel intryck då. Samtidigt så sa Anders när jag påpekade detta "problem": det vet ju inte de.
Det är verkligen sant. De vet ju inte hur mitt hår ser ut annars. Jag gillar verkligen när mitt hår är lockigt, hihi.. Det kanske tillochmed kan ge mig lite extra go. Vi får se.

Nu ska jag ta det första steget mot ett friskare hjärta och allt vad det innebär. Jag ska bestiga motionscykeln och cykla i 30 min. Wish me luck!


59647-93
(bild från
IKEA.se - lite mer färgklickar hade inte gjort något, men snyggt är det iaf)

Det vackraste porslinet kommer från svenska Mateus. Man vill verkligen ha ALLT!
Check it out!

59647-94
(bild från mateus.se)

59647-95
(bild från mateus.se - påskdukning?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback