if you got the money


Idag har jag packat upp ett läkemedel som heter Tysabri. Det är en kylvara och är en liten flaska på 15 ml.
Denna lilla, men uppenbarligen mycket värdefulla flaska, kostar 15 651kronor.

Jag slog upp det i FASS och där stod det: Selektivt immunosuppressivt medel.

Jag vet inte riktigt vad det betyder. Men jag kan tyda mig fram till att det har med imunförsvaret. Suppressivt tror jag har med dämpande/hämmande att göra.

För övrigt så nynnar jag idag. Det är trevligt.



Nu har jag även plockat 50 st förpackningar av Remicade Pulv. Konc. 100 mg för en totalsumma av 270 000 kr.

Kommentarer
Postat av: Robo-dad

Vad skicklig du är som får hantera sånna värdefulla grejer. I mitt jobb får jag bara hantera en massa näst intill värdelösa barn :)

Postat av: Robo-dad

Du menar att jag är jobbig :)

2007-07-20 @ 18:23:43
URL: http://hanu.blogg.se
Postat av: Linnéa

när bär det av till andra sidan jorden? :D

2007-07-22 @ 11:44:19
Postat av: Madeleine

hehe.läste robo-dads (^^)blogg och läste om grisvalparna. de ni sett på er Dag. hehe. jag och håkan tittade på dem häromdagen! cute!

2007-07-24 @ 15:15:27
Postat av: Gorillan

No need to worry, vi kommer att vara där :)
kram!

2007-07-24 @ 20:24:10
URL: http://pernillalindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback