ärligt!



Hur har han kunnat få släppa denna låt? Har ingen, INGEN, hört hur extremt kass den är och stoppat honom?
Jag hoppas att eventuella vinster som han gör på denna låt går till välgörenhet.

"This is why, this is why, this is why i'm hot
I'm hot cause i'm fly(fly)
you ain't cause you not(not)

You ain't cause you not?!?! Skämtar du med mig? 
Att skriva "You ain't cause you're ugly" i det läget hade tom varit bättre, det hade varit lika illa men det hade i alla fall föklarat något.  

"This is why i'm hot, i don't gotta rap
I could sell a mill sayin nothin on the track
I represent New York
I got it on my back"

 
(kommentarer överflödiga)

Dessutom är jag upprörd över  sådana världsliga saker som svält, övergrepp i alla dess former, krig, fattigdom och alla andra humanitära kriser som pågår i världen.

Kommentarer
Postat av: Nadia

håller med om att den första versen är lite.. självgod men jag tycker den är ganska bra :p

Postat av: Donny Fletcher

Fet låt babe!
Nej, men jag håller med om att texten är lite väl simpel. Men den har ändå hitpotential tyvärr. Han erkänner ju iaf att han inte säger nåt.

2007-05-30 @ 15:39:18
URL: http://hanu.blogg.se
Postat av: Donny Fletcher

En sak till. Idag köpte jag R. Kells. Lyssnar på den nu, den är bra. Han på Åhlens sa att de gick åt som smör. Den hade fått 5 plus i nån konstig göteborgstidning som låg på tåget idag. Det var en rolig recenssion. Hon som skrev berättade att hon hade en kompis som hade skrivit till hans skivbolag och frågat vad det skulle kosta att få honom att sjunga på sitt bröllop. Svaret började "First of all, Mr. Kelly doesn't fly." och räknade sedan upp kostnaderna för allt, båt, entouraget o.s.v. Det var nog väldigt dyrt gissar jag. Men värt det!!
Så har jag fått Pans Labyrinth nu också.

2007-05-30 @ 15:49:17
URL: http://hanu.blogg.se
Postat av: Mads

man kan ju undra
men ju dummare det är, desto mer pengar finns det att tjäna i guess.
marknadens och dårarnas lag i en salig blandning.
för hur kan man tjäna pengar på att trycka ner andra? man kan ju fråga sig.
till något helt annat: det var väldigt trevligt att träffa dig igen. snart är skolan slut. då får min själv frid. då hoppas jag att vi kan ses igen.
jag hade faktiskt en liten förfrågan också: jag gissar bara, men du är ju lite intresserad av form och sånt så jag undrade om du vet några bra inredningssidor eller dylikt på nätet som man kan söka sig till för inspiration?
många söndagskramar,
Madeleine

2007-06-03 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback