hoppas ni har det bra.

image148

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JA! det har vi :D
du med?
kram!

2007-11-23 @ 17:07:25
Postat av: Anders

Haha, vad galen du ser ut baby! Är du full på något sätt? :)

PUSS PUSS!

Postat av: Köttben

Hej, förlåt att jag hör av mig trots att jag lovat att inte göra det, men jag vill rekomendera dig att besöka Northlands (att utgå från Paihia är bra, och göra dagsutflykter dit man vill) och Waitomo Caves. Det var mina favoritplatser, och jag spenderade över ett år på nz.

2007-11-30 @ 11:16:32
Postat av: Anders

Åh Köttben är tillbaka :) Jag tycker om köttben när han/hon är mindre mystisk och mer trevlig.

Alicia, du borde skriva något nytt i din blogg.

2008-01-16 @ 21:00:21
URL: http://hanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback