Oslo


Så.. Imorgon är det dags. Jag har en arbetsintervju i Norges huvudstad Oslo.
Jag känner mig ganska lugn och avslappnad. Jag vill bara att allt ska gå bra så att jag
kan få ett jobb och starta upp något. Det känns ganska lugnt då jag vet att mindre kvalificerade
människor än mig väldigt enkelt fått jobb där.
Mitt nya motto är dock en sak i taget. Jag tänker inte ta något för givet förens jag skrivit
på ett kontrakt och fått 'allt' ordnat.  Nu fokuserar jag bara på intervjun imorgon, något annat finns inte. 

Det här är en superrolig video som jag och Anders hittade idag från hemsidan 
Funny or Die som bla Will Ferrell har skapat. Så har ni tråkigt någon gång eller känner att ni vill skratta så rekomenderar jag starkt
den sidan.


 


Jag hoppas att videon fungerar, annars får ni klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback