panik


Idag hade jag otroligt svårt att gå upp. Ögonen kändes som ihopklistrade och när jag öppnade dem lite grann så sved det i dem och jag ville bara sova mer. Lyckades i alla fall ta mig upp ur sängen strax efter kl 10. 
 
Jag har en ganska lång att-göra-lista idag. Mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig och det har gjort så i säkert en månad nu, så allt har bara samlats i hög på hög. Trots att jag tycker att jag varit ganska så duktig idag så kommer jag ändå inte vara klar tills Anders kommer hit om sisådär 1-2 h. Det tycker jag är pinsamt och sätter mig i dålig dager. Men jag har ändå diskat, tvättat, hängt ut kläder, täcke och överkast på vädring och plockat bort endel i mitt rum. Är det något Anders har lärt mig så är det att jag inte ska tro att jag måste göra ALLTING PÅ EN GÅNG. Så istället för att upprepa beteendet att tänka på vad jag INTE har gjort så ska jag nu fokusera på det positiva.

Negativitet har inte tagit någon någonstans. Inte mig heller.

Oj vad duktig jag har varit idag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Anders har rätt. Applåder till dig!

Ännu mer applåder för kaffe i morrn. :]

2008-03-06 @ 22:13:46
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback