Nu kanske?

Här kommer de två glada nyheterna - förhoppningsvis synliga den här gången.

  1. Jag fick tillbaka mitt resultat på Högskoleprovet och jag fick 1,5!!!!! på Högskoleprovet och jag fick 1,5!!!!!!!!!!!! 1,5!!!!!!!!!!!! Yeey! 
    Jag är jätteglad och stolt. Första gången jag gjorde det fick jag 0,8 och andra gången fick jag 1,0
    så den här gången räknade jag med att få åtminstonde 1,2. När jag kom hem efer provtillfället 
    och rättade provet via text-tv med Anders så insåg vi båda att det gått ganska så bra för mig, men vi 
    visste inte riktigt hur bra. Nu vet vi och jag är jätteglad. Undrar om jag kan höja min ännu mer? 
    Jag satsar på det. Det kanske blir en psykolog av mig trots allt.
  2. Fick igår ett samtal från Tidningstjänst där jag sökt jobb och de kunde erbjuda mig "Söndagsdistriktet" som han så fint kallade det. Söndagsdistriktet innebär att jag jobbar kl 02.30 - 09.00 på söndagar och delar ut tidningar på Norrstrand. Nu till helgen så ska jag följa med mannen som har det distriktet nu och se vad jobbet innebär. Jag är så glad för att äntligen ha hittat något. Förhoppningsvis blir det lite islossning nu.

Mycket krångel ska det vara. Ändrar dessutom bakgrundsbild för det har jag inte heller lyckats så väl med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback