tro, hopp och kärlek

Hej!

Idag är jag glad. Jag har varit väldigt glad i helgen och det tycker jag är skönt.

Natten mellan lör - sön följde jag med en kille på tidningsutdelning. Jag skulle få se vad tjänsten som jag erbjöds innebar. Det var mycket spring i trappor och ett stort område att täcka upp. 3 olika tidningar (Svd, DN och GP) skulle delas ut. När jag vaknade kl 02.50 tänkte jag: "Nej, aldrig, jag vill inte göra det här." Men när det sedan hade ljusnat vid 4-tiden och jag hade kommit igång kändes det helt okej. Jag var inte heller trött senare på dagen, vilket jag trodde att jag skulle bli. Jag sov ca 40 min på förmiddagen och sen var det lugnt.

Jag har annu inte beslutat mig om hurvida jag vill ha jobbet eller ej. Jag vill ju egentligen ha ett heltidsjobb. Speciellt då jag förhoppningsvis ska plugga till hösten och är i ett stort behov av en buffert.
 
Jag har hört av mig till Adecco Norge igen för att se vad de kan vaska fram. Eventuellt kan jag jobba några dagar i veckan i Oslo.. En hel sommar själv i Oslo kanske inte är att föredra.. Vi får se.   

Igår var jag, Anders, Mamma och Pappa på konstrunda i Ulvsby. Det är jätteroligt att se vad människor skapar!
Jag hittade en jättefin handmålad kudde som sen Mamma köpte åt mig som tack för att jag hittat en jacka åt henne. Den bor nu i Anders soffa. Kudden alltså.

Nu ska jag fixa mat. Sen ska jag städa och ringa till KF för att fråga om sommarjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback