Längesedan nu

Jag har tråkigt så jag sitter och rensar datorn. Plötsligt såg jag en Wordfil med namnet "Will it be ok" vilket genast fick mig att nyfiket dubbelklicka på den. Plötsligt uppenbarade sig ett, vill jag minnas, roligt frågeformulär som cirkulerade på mina vänners bloggar för många månader sedan.

Jag tänker härmed dela med mig av det till er och hoppas att ni hakar på denna nygamla "trend" som jag nu hoppas att jag väcker. Allt ni behöver är ett program med era musikfiler i. Den första låt som kommer upp är svar på första frågan, osv.. (Ni måste också sätta spelaren på random - annars blir det inte vidare roligt).  


Will it be ok?

Happy New Year - ABBA (yeah!)

How are you feeling today?
Apocalypso - Mew


How do your friends see you?
You Can Bring Your Dog - Tori Amos (jaha?)


Will you get married?
Elefanter - Kent

What is your best friend's theme song?
Otherside - Red Hot Chili Peppers (va?)


What is the story of your life?
Two-Timing Touch And Broken Bones - The Hives


What was high school like?
Jag Vill Inte Vara Rädd - Kent


How can you get ahead in life?
Lazy Afternoon - The Roots (exakt vad jag håller på med just nu.. jag är nog ahead ändå..)


What is the best thing about your friends?
Lose My Breath - Destiny's Child


What is today going to be like?
If Only - The Kooks


What is in store for this weekend?
Smack My Ass - Puddle Of Mudd (Anders?)


What song describes you?
The Drapery Falls - Opeth


To describe your grandparents?
Eclipse - Robyn


How is your life going?
Tasty Boy - Those Dancing Days (ge mig något mer specifikt tack)


What song will they play at your funeral?
One More Night - Phil Collins (haha, det vore lite väl överdrivet tycker jag.. eller?)


How does the world see you?
Sexy Ladies/Let Me Talk To You Prelude - Justin Timberlake (så smickrande)


Will you have a happy life?
Håll Om Mig - Magnus Carlsson (från Weeping Willows)


What do your friends really think of you?
This Velvet Glove - Red Hot Chili Peppers


Do people secretly lust after you?
Hello - T.I. feat Governor (jag tar det som ett ja)


How can I make myself happy?
Save Room - John Legend


What should you do with your life?
Sos (Rescue me) - rihanna (jag visste det! det här är väl ett tydligt tecken på att jag ska utbilda mig till psykolog. eller?)


Will you ever have children?
Seaside - The Kooks


Sådär, det här gick ju bra och inga pinsamma låtar dök upp. Fast den där Opeth låten undrar jag hur den har hamnat i mitt itunes egentligen..

Annar mår jag bra och allt går bra i skolan. Snart slut på denna terminen och då får vi reda på om jag kommit några steg närmre mitt framtida mål. I decemberska jag och Anders till Stockholm under tre dagar och det ska bli jätteroligt. Jag har även lovat att gå på Pizza Hut med Anders och då är Matrin och Pernilla medbjudna om de kan (kan ni?). Nu ska jag fortsätta rensa datorn. 

Hejdå för nu.    


Kommentarer
Postat av: Ghost to ghost

Det var några roliga :) (ALLT ÄR ROLIGT!)



Jag kanske gör det...vi får se



Postat av: Pernilla

Först svar på din fråga :) det vore super att hänga med och käka, Pizza Hut är verkligen en favorit hos mig. Jag jobbar tyvärr både och lördag och söndag, så det är om ni vill ta det på kvällen i så fall? På lördag är jag nog inne i stan igen runt sjutiden. När kommer ni och när sticker ni igen? Jag är helt ledig hela fredagen dock, så då skulle funka annars.



Min fråga angående 12-13 dec var om jag kunde bo hos er då :) Har en tenta på lördagen, så då ses vi nog inte så mycket, men jag är i Karlstad hela fredagen. Det är ju idolfinalen på kvällen också, det kan bli kul kanske!?

2008-11-25 @ 09:52:22
URL: http://pernillalindholm.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ah, okej :) Mitt förslag skulle vara att kanske ses på söndag kväll då, jag slutar nämligen kvart över fem då och borde kunna vara inne i stan runt sex. Vi åker dock hem tidigt tidigt på måndagsmorgonen till Trollhättan, så antingen lördag eller söndag kväll får det bli! Det blir nog toppen!

2008-11-27 @ 10:24:09
URL: http://pernillalindholm.blogg.se/
Postat av: Linnéa

du är utmanad:

http://mjoelk.blogspot.com/2009/02/utmaningen.html

2009-02-10 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback